.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدارس گلستان هوشمند می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، روند کار هوشمند سازی مدارس را در استان مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش مهر، عیسی پایین محلی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه اموزش و پرورش گرگان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، پیشنهاد داد: در این را ستا می توان با شرکتهای رایانه ای به توافق رسید تا نمایشگاهی دراین زمینه برپا کنند.
وی اظهار داشت: همچنین اقداماتی چون آسفالت کوچه های ورودی مدارس با همکاری شهرداری و نصب بنرهای تبلیغاتی مناسب برای بازگشایی مدارس برنامه ریزی شود.

پایین محلی از ثبت نام دانش آموزان سخن به میان آورد و گفت: ثبت نام دانش آموزان باید بصورت اینترنتی و تا اول شهریور ماه باید به پایان برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش ایجاد شور و نشاط در مراسم صبحگاهی مدارس و تقویت روحیه تعاون و همکاری میان دانش آموزان را وظیفه ای بزرگ دانست.

وی تأکید کرد: مدارس به گونه ای عمل کنند تا خلاقیت، نوآوری و نشاط در مراسم آغازین وجود داشته باشد ودانش آموزان بتوانند با روحیه ای سالم وسرشار از انرژی به سر کلاس درس بروند.

پایین محلی از روند کلاسهای تقویتی کنکور ابراز خرسندی کرد و گفت: بمنظور ساماندهی مطلوب دانش آموزان می توان اینگونه کلاسها را به سمت مدارس دولتی سوق داد واز دبیرانی باتجربه و توانمند استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش اقدام مهم تجمیع مدارس در آموزش و پرورش را بسیار مفید خواند و گفت: این گام بلند تاثیر مثبت در بازدهی و کیفیت آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش خواهد داشت./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.